Canon PIXMA MG5450

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PIXMA MG5450 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

nmeinde 12-08-2015
Geschreven voor: Canon PIXMA MG5450

Niet aan te raden. Het duurt verschrikkelijk lang voordat er 1 printje uitkomt ivm onnodige dagelijkse schoonmaakactie van de printkoppen.
Als er 2 inkt cartridges op zijn dan wil hij niks meer printen voordat er weer nieuwe zijn aangevuld.
Daarnaast doet ook de scnanner het niet als er te weining cartridges inzitten. Terwijl je die voor scannen echt niet nodig hebt.
Kwaliteit van printen neemt na een jaar drastisch af.
Miskoop voor ons.

SjaandeKeps 05-02-2015
Geschreven voor: Canon PIXMA MG5450

Alhoewel afdrukken en mogelijkheden goed zijn en foto's prima, is deze all-in-one geen aanrader. Verbruikt veel inkt. Met name, denk ik, veroorzaakt door de ellenlange schoonmaakt acties. Bij alle printer activiteiten is er een flink geratel dat soms wel 2 à 3 minuten duurt. Dat lijkt weinig maar ga maar eens twee minuten op je printje zitten wachten! Verder heeft deze printer moeite met dik papier samen met dubbelzijdig, niet zelden worden twee pagina's half afgedrukt omdat een extra vel wordt meegenomen bij het keren van het vel. Vermoedelijk is het papier dan te dik om de "draai" goed te maken. Niet kopen dus Canon heeft wel betere printers.

Anoniem 20-07-2014
Geschreven voor: Canon PIXMA MG5450

Slechte omslachtige software. Afdrukken van afbeeldingen wordt bovenzijde herhaald. Rammelbak tot er na eindeloos wachten iets wordt geproduceerd. Vreet inktpatronen. Spijt dat ik hem heb aangeschaft. Terug naar leverancier. Weken geen respons gehad.

antoon 29-01-2014
Geschreven voor: Canon PIXMA MG5450

Tot op heden nog steeds zéér tevreden. Geeft goede foto afdrukken, en goede afdruk van tekst. De afdrukken op printable cd/dvd zijn perfect, bijna niet van het originele te onderscheiden. Gebruik compatible inktpatronen van Go4Inkt en 123Inkt en geen enkel probleem ondervonden. Alleen de prijs is vele malen goedkoper als het orginele. De Canon MG5450 is wel wat trager, maar daar is canon bekend om. Ik heb tijd genoeg. Als de afdrukkwaliteit maar goed is.
Ik heb zeer zeker geen spijt van deze keuze....Dus deze Canon MG5450 is een aanrader!! Vriendelijke Groeten. Antoon.

Johannes van Loen 16-01-2014
Geschreven voor: Canon PIXMA MG5450

De MG5450 heeft een paar weken geleden mijn MP600 vervangen. Afdrukkwaliteit is goed, weer duidelijk beter dan die van de MP600. Met dubbelzijdig printen, direct disc print en vele andere zaken beschikt de all-in-one ook over voldoende mogelijkheden.

Waarschijnlijk ten gunste van het design heeft Canon het gebruiksgemak wel wat laten liggen: op mijn MP600 vond ik b.v. de papierinvoer en de mogelijkheid CD's te printen veel duidelijker en simpeler. Ook duurt het een eeuwigheid voordat de printer eindelijk eens tot aktie overgaat en in die tijd rammelt het ding alsof hij op het punt staat uit elkaar te vallen. Komt nogal amateuristisch over, en dat van een bedrijf als Canon.

De meegeleverde software blinkt ook al uit in nodeloze ingewikkeldheid, behalve als je van voorgekookte sjablones houdt: met het eerdere LabelPrint kon je direct naar eigen inzicht aan de slag, voordat je daar met Easy Photoprint EX aan toe bent moet je een heleboel ingrepen verrichten.

Kortom: een all-in-one die op zich prima resultaten laat zien maar qua gebruik steken laat vallen. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen maar dat gerammel belooft weinig goeds.

Johannes van Loen 06-05-2014

Na een aantal maanden gebruik is de traagheid van het apparaat ronduit hinderlijk; onbegrijpelijk dat Canon een printer op de markt brengt die een eeuwigheid staat te trillen en rammelen voordat hij eindelijk eens iets begint af te leveren. Mega-irritant als je onder het werk even snel iets wilt uitprinten, scannen of kopiëren. Come on, Canon, it's 2014, met dit soort prutswerk jaag je je klanten weg.

Anoniem 12-12-2013
Geschreven voor: Canon PIXMA MG5450

De printer verbruikt bijzonder veel inkt. Telkens als deze aangezet wordt start er een schoonmaakprocedure. I.g. er veel mee gescand wordt en weinig mee geprint zal de printer toch erg veel inkt verbruiken.
Het printen gaat verder goed. Het scannen daarentegen gaat soms erg traag. Bij gebruik van WIFI varieert dat dus. De printer ziet er verder goed uit.

ratjewp 11-11-2013
Geschreven voor: Canon PIXMA MG5450

Makkelijk en snel te installeren , mooie en scherpe prints van
foto's en documenten, ook via WIFI , foto's via
Google cloud printing en e-mails en docs via
Direct Office mobile print.
De opstart is wat traag , maar als je in de gebruiksaanwijzing leest wat er is ingesteld ( wordt gecontroleerd), dan is dit
logisch, na de opstart goed snel ( afhankelijk print kwaliteit)

Zjer 04-11-2013
Geschreven voor: Canon PIXMA MG5450

Kopies zijn erg slecht. De MG5450 maakt fletse kopieën waarbij sommige achtgrond kleuren helemaal niet weergegeven worden. Gedurende de erg lange voorbereidingen lijkt het wel een rammelkist. Na inruil, omdat ik dacht dat het een “foutje” was, bleek die andere even slecht te zijn
Vergeleken met mijn MP610 (6 jaar oud) is dit dus geen hoogstandje en ben erg teleurgesteld over deze Canon MG5450. Kortom; een apparaat om je telkens weer aan te ergeren.

antoon 10-10-2013
Geschreven voor: Canon PIXMA MG5450

Speciaal deze canon genomen voor het afdrukken op printable cd/dvd. Het resultaat is formidabel,niet van de orginele te onderscheiden. Zoals bekend van alle canon printers, niet de snelste maar wel een geweldige afdruk kwaliteit,ook met foto´s.

kobus2009 16-09-2013
Geschreven voor: Canon PIXMA MG5450

mooi design, prima kwaliteit afdrukken, niet de allersnelste maar maar wel heel mooi resultaat en heeeeel veel mogelijkheden met om van alles wat te printen zelfs cd/dvd's zijn te bedrukken

Sibil 18-08-2013
Geschreven voor: Canon PIXMA MG5450

Een goede kwaliteit printer, foto's zijn van hele goede kwaliteit. Let wel op dat het een netwerkprinter is en dat er geen USB-kabel erbij geleverd word.
Printer moet dus ook met het netwerk verbonden worden om een pc of verschillende pc's aan te sluiten.
Eenmaal aangesloten, werkt het prima !

Ridderbeeks 11-07-2013
Geschreven voor: Canon PIXMA MG5450

Ik heb deze printer gekocht nadat onze andere Pixma aan vervanging toe was. Aangezien ik erg tevreden ben over Canon heb ik er weer een gehaald!
De printer is makkelijk te bedienen en super fijn dat er Wifi op zit, dus geen op en neer geloop voor iets uit te moeten printen. Super makkelijk te installeren en ziet er mooi uit.
Een echte aanrader! Ik zou sowieso niks anders meer willen dan Canon!